niedziela, 31 sierpnia 2014

Nominowana do LBA

Hej! Co tam u Was słychać?  Na pewno chillaud przed szkołą, tak jak u mnie.  :-). Zostałam nominowana przez Dominikę  holdmenoow.blogspot.com do LBA. 

              Co to jest LBA?:

Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera  w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie
obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody,
należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cie nominowała.
Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań.

Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

1.Co Cię zainspirowało do założenia bloga?
Na początku prowadziłam bloga z moją przyjaciółką Weroniką, ale się rozpadł. Wtedy zainspirowała się blogiem Binki i bardzo mi się spodobał.
2. Jakie posty najchętniej lubisz czytać?
Lubię czytać posty o modzie, o fajnych historiach oraz o zdrowym trybie życia.
3. Posiadasz fanpage swojego bloga?
Niestety nie, ale myślę już o tym ;)
4. O czym najchętniej lubisz pisać?
Lubię pisać o modzie, o fajnych przepisach oraz o swoich przeżyciach aby moi czytelnicy mogli o mnie coś więcej wiedzieć  :*
5. Dlaczego zaczęłaś blogować?
Bo bardzo spodobały mi się blogi :)
6. Ulubiony film?
Trzy metry nad niebem <3
I wiele innych
7. Uznajesz obserwację za obserwację?
Nie ponieważ nie lubię na nikim wymagać aby czytał mojego bloga. Mam stałych bywalców, ale była bym w niebie gdyby było ich więcej.
8. Jak długo prowadzisz bloga?
Od ponad roku
9. Na co zwracasz największą uwagę, gdy przeglądasz blogi innych?
Oczywiście o czym piszą
10. Twoje ulubione blogi?
Binka - blog
Dorey
11. Co zajmuje najwięcej Twojego czasu?
Czytanie książek i oglądanie filmów

Nominowane blogi:
mojainnabajka.blogspot.com
beyoutiful0.blogspot.com
stankoos.blogspot.com
Kierunkowy48 blogspot.com
szafirkowadziewczyna.blogspo.com
murpnose.blogspot.com
panitruskaffeczka.blogspot.com
sandray.blogspot.com
światkarinki.blogspot.com
zakochaninazabójstwa.blogspot.com

Pytania:
1. O czym lubisz najbardziej pisać na blogu?
2. Skąd bierzesz inspiracje na posty?
3. Od kiedy prowadzisz bloga?
4. Czy współpracujesz z jakąś firmą?
5. Co uważasz o obserwacji za obserwacji? 6.Czy ci się to podoba?
7. Czy lubisz robić zdjęcia?
8. Ulubiony sklep?
9. Ulubiony film?
10.  Blogi, które lubisz czytać?
11. Co cię zainspirowało do prowadzenia bloga?

Brak komentarzy: