poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Loreal Expert :-)

Hejka! Co u Was słychować? Przepraszam, że nie pisałam cały weekend, ale byłam w Toruniu z Oliwią i nie miałam czasu. Chciałam porobić zdjęcia, ale nie wzięłyśmy aparatu. Oczywiście, jak zwykle najadłyśmy się pierników i ledwo doszłyśmy do mojej ciotki.
 
 
  
Pamiętacie jak Wam opowiadałam, jak mieć proste włosy. Będąc u mojej kochanej fryzjerki :-) dowiedziałam się, że ten zabieg z nakładaniem kremu jest drogi i trzeba go powtarzać co 3-6 miesięcy. Ale jest nawet tańszy sposób! Szampon prostujący włosy, ale nie taki co reklamują z nivea, tylko loreal expert. Jest trochę drogi, bo ja w promocji kupiłam go za 500ml 39,99zł. 



Po pierwszym umyciu, naprawdę mam prostsze włosy, ale zamówiłam sobie jeszcze maskę. Moja ciotka mówi, że maska jest rewelacyjna. A żeby włosy i paznokcie były zdrowsze, kupcie sobie tabletki ,,skrzyp polny''. Trochę dziwnie pachnie i w smaku jest dziwny, ale pomaga. 
Nie łamią mi się paznokcie i włosy nie wychodzą garściami. Na prawdę polecam! :-)

 

Brak komentarzy: