poniedziałek, 1 września 2014

Odstresuj się przed szkołą!

   Hejka! Co tam u Was słychać? Ja już jestem po rozpoczęciu roku i wy chyba też. Moja nowa wychowawczyni mówiła, żebyśmy odpoczeli i pometywowali. 
  Ja piję mięte i przygotowuję kąpiel stóp.  Chce usunąć zrogociały martwy naskórek. 
Żeby to zrobić nalej do miski, nie zbyt gorącej wody.  Wsyp specjalnej soli do stóp.  Możesz też dodać odrobinę ziół np. rumianek lub kilka kropel olejku lawendowego.  Dla odświeżenia włóż kilka plasterków cytryny (ale ja nie lubię jej wkładać). Potrzymaj stopy w kąpieli ok. 10 minut.  Potem wysusz je, także między przestrzenią między palcami. 
  A wracając do szkoły.  Pamiętajcie,  żeby odrabiać prace domowe,  uczyć się systematycznie. Ja nie jestem mega wzorowa jak każdy, ale starajcie się żeby wasze oceny były zadowalające dla Was.
    Dzisiaj jest 1 września i napewno wiecie co to jest za święto!  75 lat temu wybuchła || wojna światowa.  Moje koleżanki i koledzy w ogóle o tym nie wiedzieli.  Ja orłem z historii nie jestem.  Ale o świętach narodowych staram się zawsze pamiętać i myślę że wy też pamiętacie.  
                     Do zobaczenia!

Brak komentarzy: