środa, 27 sierpnia 2014

Woda urody doda :)

     Cześć!  To znowu ja! Nudzi mi się i wypiłam już przez tą pogodę 2 kawy mrożone.  Mówię Wam nuda wakacyjna znowu mnie dopadła.
   Od jakiegoś czasu zaczęłam pić wodę mineralną (zwykłą). Powiem Wam, że ją polubiłam. Pomaga ona usunąć toksyny z organizmu, nawilża i rozjaśnia skórę oraz pomaga w odchudzaniu.
   Ale trzeba ją pić rozsądnie, zaraz Wam jak i kiedy.
-Po przebudzeniu wypij 1 do 2 szklanek wody, aby uzupełnić braki wody z nocy. Pobudzi też ona do pracy układ przemiany materii.
- Pół godziny przed posiłkiem wypij szklankę wody.
- 2 godziny po posiłku wypij szklankę wody.
- Wodę należy przed wysiłkiem fizycznym, aby uniemożliwić pocenie.
- Czysta woda jest niezastąpiona
- Ilość potrzebnej wody można wyliczyć:
0,03 l *waga ciała w kg = maksymalna ilość wody
  UWAŻAJ,  ŻEBY NIE WYPŁUKAĆ SIĘ Z SOLI MINERALNYCH

  

Brak komentarzy: