piątek, 25 lipca 2014

Fleur rebelle- zbuntowany kwiat

Hejka! Co słychać? Serdecznie zapraszam was do obserwowania i komentowania bloga! Będzie bardzo mi miło.
Dzisiaj przeglądając strony w internecie pomyślałam sobie, że ja też chcę tatuaż taki sam jak Dawid Kwiatkowski!
Dawid marzył o nim od  bardzo dawna, tak jak ja. Kwiat wytatuował sobie na ręce napis „fleur rebelle”, co oznacza „zbuntowany kwiat”. Inspiracją był dla Kwiatkowskiego podobny tatuaż Rihanny, którą muzyk nazywa  swoją boginią.
Słuchając wczoraj w nocy wywiadów Dawida usłyszałam na serwisie se.pl, że Dawid planuje nowy tatuaż.

„Jestem już umówiony na wizytę u tatuażysty. Będzie to napis na klacie - I PROMISED (obiecałem). Dedykuje go rodzinie i fanom, gdyż są dla mnie najważniejsi. Mam już też gotowe następne projekty. Chce rękaw wiem, że będę żałował, ale w końcu jestem zbuntowany Kwiatek to mogę.„ mówi w wywiadzie dla se.pl
  Serdecznie zapraszam was do obserwowania i komentowania bloga!

Brak komentarzy: