piątek, 27 czerwca 2014

Wakacje

Wreszcie nadszedł długo oczekiwany czas Wakacje!!! Dla mnie nie jest happy bo chciałabym zostać w tej szkole, w której jestem. Niestety nic na to nie poradzę. 
Ale gdy pomyślę sobie o wspomnieniach, to od razu robi mi się lepiej.  Wszyscy powtarzają, że w następnej szkole będzie fajniej. 
 
Czy mówiłam wam już o moim baliku?
Chyba nie. Było zajefajnie. Nie chciałam iść do domu, jak nigdy. Myślałam, że to będzie lipa, ale było pięknie i zabawnie. Wszystkie dziewczyny były zajefajnie ubrane, ale co ja gadam wszyscy chłopaki i dziewczyny byli fajnie ubrani. Mama mnie zmusiła iść do fryzjera, ale miała racje wyglądałam według mojego kuzyna Kondzia, że wyglądam nieziemsko. Oczywiście ja o sobie tak nie sądzę, bo jestem gruba i brzydka.

Dobra, ale jak wam poszło zakończenie roku? Niestety w tym roku nie dostałam czerwonego paska, ale to wszystko przez jedną 3 z przyrody.
Dobra muszę kończyć bo nie długo jadę nad morze, ale najpierw jadę do Torunia do cioci, przenocuję i wyruszę do Łeby. 
(przy następnym poście będą zdjęcia.)