poniedziałek, 16 czerwca 2014

Moje przyjaciółki

Hejka! Wczoraj reaktywowałam mojego ask-a, później podam wam do niego linka.
Moja przyjaciółka podała mi pomysł na posta. Opiszę tu każdą moją przyjaciółki i koleżanki.
(Jeśli o kimś zapomnę, to przepraszam.)
No to, więc zacznijmy od mojej przyjaciółki Weroniki T. :
Nigdy nie oceniam nikogo po wyglądzie, ale jest ładna. Uwielbia być upierdliwa, ale za to ją lubię. Ma 2 koty, który jeden pierdzi :-). Mamy podobny styl ubierania się Czasami!!!!  Przyjaźnimy się od 7 lat. To szmat czasu, ale lubię spędzać z nią czas. Czasami się kłócimy, ale to normalne w naszym wieku. Zawsze mnie wspiera w trudnych chwilach. 
 Słucha rocka i chyba przez przypadek go polubiłam i jestem tym załamana. 
Następna jest Weronika B., którą bardzo lubię. Jest ona moją drugą przyjaciółką. Umie wysłuchać swoich przyjaciół. Chodziła niedawno do straży, ale się wypisała. Lubi pomagać ludziom.  W przyszłości chce zostać strażakiem i ratownikiem medycznym. Jest przewodniczącą szkoły. Prawie nigdy nie ćwiczy na wf tak jak ja.  Ma zajebistą sukienkę na balik, a ja jeszcze nie wiem co włożę. Mówiłam, że ładna, a do tego szalona.


Później jest Wiktoria, lubię ją bardzo. Ma słodką siostrę. Jest troszeczkę zboczona, ale to szczegół i tak ją lubię.  Bardzo dobrze tańczy i śpiewa. Lubię z nią gadać, ale ona zaczyna gadać o tych sprawach.

Marika inaczej Marian. Ma mega poczucie humoru. Wszyscy ją lubią. Jest bardzo ładna i mądra. Zawsze mnie pocieszy swoim humorkiem. Często jest smutna  tym że taki jeden czasami nie zwraca na nią uwagi. Jest chuda i ma zajebiste włosy. Uwielbia śpiewać. 
Zapomniałam o Martynie C. Jest on ładna i mądra.  Ma poczucie humoru i fajnie mówi "to było genialne". Nosi fajnie okularki ale bez nich i w koczku wygląda lepiej. Ma fajnego psa Roko. Jest taka crazy. Bardzo ja lubię :-*.



KONIEC! 
To są moje przyjaciółki, które bardzo lubię. Jeśli komuś nie podobają się zdjęcia to nie przyjmuję reklamacji.