piątek, 23 sierpnia 2013

,,Wcale nie jestem ikonoą mody''


Na planie teledysku ,,Come & Get it” Selena Gomez zniknęła na parę godzin w garderobie. Kiedy z niej wyszła, miała na sobie dobrze dobraną sukienkę, cudną fryzurę i efektowny makijaż. Wyglądała cudnie i była w doskonałym humorze. ,,Uwielbiam się przebierać ‘’, mówi. ,,Dobieranie fajnych ciuchów sprawia mi mnóstwo radości’’ dodaje. Selena zna się na modzie i zawsze świetnie wygląda. Nie robi tego jednak na pokaz ani po to, by przyciągnąć uwagę dziennikarzy . Okazuje się, że ich zainteresowanie czasami ją nawet denerwują! ,,Staram się nie myśleć o tym, że ludzie widzą we mnie ikonę mody. Wcale nie byłam szczęśliwa, kiedy pojawiłam się na liście najlepiej ubranych dziewczyn’’ twierdzi Sel. Gwiazda po prostu nie chce by jej fani wzorowali się na niej i z nią porównywali. Wie, że nie wszystkich na to stać. ,,Kiedy byłam w podobnej sytuacji i do dziś pamiętam, jak się wtedy czułam’’, wyjaśnia. ,,Inne dzieciaki nosiły modne, drogie ubrania, o których ja mogłam jedynie pomarzyć’’. Wtedy stanowiło to dla niej problem. Dopiero później zrozumiała, że można świetnie wyglądać także w ciuchach ze sklepów z tanią odzieżą. ,,To dlatego staram się ubierać skromnie’’, wyznaje Selena. Dość często nosi koszulki kupione w marketach lub na wyprzedażach. Sama tez projektuje ubrania. Uważa jednak, by nie były zbyt drogie. W USA ciuchy z jej kolekcji kosztują około 20 dolarów (czyli 65 złotych). I choć czasami Gomez pojawia się na bankietach w imponujących i drogich kreacjach, to nie zakłada ich na pokaz. ,,Ubieram się dla siebie’’, mówi. Warto wziąć z niej przykład i nie oglądać się na innych! ;-).

Jak zmienia styl?

2007-2008

Na luzie .

Dawniej Sel uwielbiała zwyczajne, dziewczęce ciuchy.

2009-2010

Uroczo.

Cztery lata temu zaczęła ubierać się nieco bardziej kobieco…bella1314

2011.

Seksownie Teraz Sel przypomina już inne, dorosłe gwiazdy Hollywood!

Brak komentarzy: