poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Fakty o mnie♥♥♥♥

Hej Wam!Postanowiłam, że zrobię posta o mnie. Napiszę po prostu fakty o mojej skromnej osobie. bella1314♥.
1.Moje prawdziwe imię to Kasia Olcia Konopińska.
2.Urodziny obchodzę 21.12
3.Imieniny zato obchodzę 13.02
4.Mam 12 lat
5.Mam tableta i bardzo jestem z tego szczęśliwa.
6.Idę do 6 klasy.
7.Moją najlepszą przyjaciółką jest Weronika T.
8.Mój telefon to Samsung Galaxy mini 2. ale niedługo dostane nowego :D
9.Mam fb
10.Nie mam GG.
11.Mam 2 psy które wabię się: Bąbel i Pusia.
12.Kocham modę i makijaż
13.Uwielbiam chodzić na zakupy
14.Lubię czytać książki i czasopisma
15.Nie mam rodzeństwa i dobrze mi z tym
16.Jestem wolontariuszką w stowarzyszeniu sprawni inaczej w Kłodawie.
17.Uczę się Języka: Anielskiego, Niemieckiego i czasami Francuskiego.
18.Chodzę na korepetycje z Języka: Angielskiego i Niemieckiego
19.Uwielbiam oglądać filmy (pisałam w innym poście)
20.Kocham buty i torebki.
 

Brak komentarzy: