środa, 5 lutego 2014

 
Hey! Co tam u Was? U mnie fajnie, mam ferie, więc sobie odpoczywam. Wczoraj nocowałam sobie u mojej koleżaneczki. Jutro planujemy pojechać na zakupy do galerii. Upatrzyłam już sobie fajną czarną bluzę podobną do ramoneski, a do tego taką sweet bluzkę z yorkiem w okularkach. Bardzo mi się jeszcze podoba bluza (bez kaptura, przez głowę zakładana) szara, a na przodzie ma takie różowe kwiatki. Na spodnie za bardzo nie patrzyłam bo w house i croppie są zawsze jakieś fajne.
W piątek idziemy z dziewczynami na pizze. Będzie fajnie. Ale jak zwykle nie można dogadać się z moją przyjaciółką, bo ona nie wie, czy pójdzie, czy nie.
Łapcie stary, ale fajny kawałek Kamila Bednarka i Masaja ,,Szukając Szczęścia''
 
 ‘’Ci co znaleźli miłość prawdziwą,
swoje szcz
ęście odnajdą...
Masz przy sobie ludzi,
którzy zawsze Ci pomog
ą
Murem stan
ą za Tobą więc doceń to."
 
 
 
 
 
 

 

Brak komentarzy: