sobota, 15 lutego 2014

koniec ferii :-(

I jak tam? Jak spędziliście Walentynki? Bo ja tak jak planowałam, czyli dostać kilka walentynek i obejrzeć jakąś komedię romantyczną :-). Czy wiecie, że dzisiaj jest dzień singla? Bo ja już nie mogłam się go doczekać od tygodnia.
Jestem trochę zawiedziona, że już kończą mi się ferie. Było tak fajnie. Spanie do 9.00, chodzenie po mieście... 
Wczoraj nie było zbyt kolorowa jak na piątek. Okazało się, że ma ostre zapalenie krtani a do tego wszystkiego z migdałków leci mi ropa. I byłam nawet w szpitalu, żeby mi je zbadać. Chyba  będę miała zabieg na migdałki, a to jest bardzo nie przyjemne. Uwierzcie, mi! 
Dzisiaj pojechałam do Włocławka na małe zakupki. Najpierw poszłam do Empiku (I love Empik) i kupiłam tam książkę 1D (była w promocji), płytę 1D (chyba staję się fanką 1D), płytę Dawida Kwiatkowskiego. I jak zawsze w Empiku musiałam sobie nakupować jakiś bibelotów. 


Brak komentarzy: