piątek, 31 stycznia 2014

ferie

Hej! Wiem, dawno nie pisałam, ale musiałam nadrobić w szkole bo dość długo mnie nie było. Nareszcie zaczęły się ferie!!!! Dzisiaj w szkole to z górki. Filmy oglądaliśmy i wcześniej nawet skończyliśmy. Jutro planowałam nocowanie, ale nie wiem bo z moja koleżanką nie idzie się dogadać. Ferie mam prawie zaplanowane. ,,Mini'' obóz, nocowanka =), zakupki, kino, no i oczywiście wspólne codzienne odpały. 
  Wczoraj myślałam, że wszystkich pozabijam. Moja koleżanka  dostała okres, no i chciał o tym powiedzieć Bartkowi. A że ja wyrwałam się pierwsza no to się dowiedział. Później powiedział to całej grupie. A oczywiście do tego wszystkiego musiał się wtrącić ,,koleżanka'' jak by nie miał swoich problemów. Na dodatek wczoraj były połowinki, więc musiałam pomagać w styluwie  ,,znajomego pana''. Byłam załamana wczorajszym dniem. 

Brak komentarzy: