sobota, 4 stycznia 2014

pytannia

Przed chwilą dostałam ankietę do rozwiązania. Postanowiłam że na nie odpowie z wami wtedy, będziecie o mnie więcej wiedzieć :-).

1.Czy masz rodzeństwo?
*Niestety, nie mam.
2. Czy masz chłopaka?
*Tak od sylwestra :-).
3.Jakiej gwiazdy POP najbardziej nie lubisz?
*Najbardziej nie lubię Justina Biebera.
4. Kim chcesz zostać w przyszłości?
*lekarzem  <3
5. Czy lubisz pomagać ludziom?
*kocham im pomagać, prawie codziennie chodzę do stowarzyszenia.
6.Jakiego języku się uczysz?
*na razie uczę się: j.angielskiego, j.niemieckiego, j.włoskiego 
7.Kto jest twoją przyjaciółką?
*moją przyjaciółką jest Weronika T.
8.Najlepsze koleżanki/przyjaciółki pod słońcem?
*Przyjaciółką; Weronika T. i Weronika B.
Koleżanki; Wiktoria, Ania, Martyna i Sarcia
9.Jakie masz zwierzątko?
*królika miniaturkę i psa 
10. Czy prowadzisz pamiętnik?
Tak.
11.Jaki masz telefon?
*Samsung Galaxy S4.
12.Jaki masz rozmiar butów? 
*39
13. Czy nosisz okulary?
*Tak, ale na co dzień noszę szkła kontaktowe.
14.Gdzie robisz zakupy?
*W Koninie, we Włocławku, w Poznaniu, w Warszawie.
15.Ulubione sklepy?
*Crop'p, C A, Reserved, Hause, Calzedonia, H M, Moodo,  

Brak komentarzy: