piątek, 17 stycznia 2014

Chłopak przyjaciółki

Cześć! Znowu cały dzień siedzę w domciu. Nudzi mi się jak nie wiem. Teraz piszę z moją przyjaciółką  i gadamy o chłopakach.
Mojej koleżance podoba się chłopak z równoległej klasy. Od jakiegoś czasu zaczął się chyba czegoś domyślać, że jej się podoba. Podobno dzisiaj zaczął za nią chodzić, tak jak by chciał jej coś powiedzieć. Nie rozumiem tylko jednego, dlaczego jej nie odpisuje. Gdybym była chłopcem od razu bym się do niej zbliżyła. Jestem z niej dumna,ponieważ jest silna i wie o co walczy. Ja, czasami się podaje i przegrywam. Co się do niego zbliżę to pojawi się nowa dziewczyna. A jak mu się już znudzi to znowu zaczyna ze mną flirtować. Mam już go dość, ale jest niezłym przyjacielem. Bardzo bym chciała, żeby moja przyjaciółka z nim chodziła.

Brak komentarzy: