niedziela, 3 listopada 2013

,,Mój biegun"

Obiecałam Wam że napiszę Wam o tym filmie.
,,Mój biegun" opowiada historię Jasia Meli i jego rodziny od tragicznej śmierci Piotrusia – brata chłopca, do momentu wyprawy na biegun północny. To opowieść o heroicznej walce z samym sobą, z której płynie morał, że każde trudne i bolesne zdarzenia można przekuć w siłę. Prawdziwa historia Jana Meli, najmłodszego w historii zdobywcy dwóch biegunów, a zarazem pierwszej niepełnosprawnej osoby, która dokonała takiego wyczynu. Zanim jednak do tego doszło, jego rodzina musiała poradzić sobie z serią tragicznych wydarzeń. Śmierć młodszego syna, a po kliku latach – ciężki wypadek nastoletniego Jaśka. To historia, w której rodzina odnajduje na nowo wiarę i miłość. Historia chłopca, który walcząc o powrót do normalnego życia, odnajduje w sobie siłę charakteru obcą niejednemu dorosłemu. To przepiękna opowieść o ludziach, którzy trwają razem pomimo tragedii i uczą się bolesne wydarzenia przekuwać w zwycięstwo…
Bardzo, bardzo mi się podobał. Ja uwielbiam takie filmy, których historie są brane z życia. Bardzo polecam Wam go obejrzeć!!! :-*


Brak komentarzy: