sobota, 8 listopada 2014

tylko rock!

Hey! Co tam u Was słychać? Bardzo długo mnie nie było, ale wybaczcie. Mam bardzo dużo nauki, a mój laptop odmawia mi posłuszeństwa :-(.  Na pewno wielu z Was pomyślało sobie, że opuściłam Was. Nie przejmujcie się nie opuszczę Was, ale myślę że wy też mnie nie opuścicie. 

Macie już buty na zimę? 
W tym sezonie czerń i metal komponują się koncertowo. Wysokie grube podeszwy, łańcuchy, metalowe wstawki to tym sezonem rządzi. Od jakiegoś czasu zaczęłam interesować się metalem i rockiem to tylko mnie uspokaja i  na tym mogę wyładować swoją energię, która w tym roku mnie mega rozpiera. 
Bardzo chciałam mieć glany, ale te tańsze były mega, ale to mega ciężkie. Oczywiście te za ok. 500zł były idealne, ale cena też była powalająca. Zdecydowałam się na light wersję, która była tańsza. 


Są troszeczkę już zniszczone. 
Możemy je połączyć z dżinsami, ramoneską i koszulą w kratę. Polecam! 

Brak komentarzy: