poniedziałek, 23 grudnia 2013

u-r-o-d-z-i-n-k-i-!



Przed wczoraj były moje urodziny. Było extra. Przyszły do mnie najlepsze przyjaciółki pod słońcem . Miałyśmy takie od pały że, głowa mała. Moja koleżanka Wiktoria napiła się herbaty z mandarynką i z czekoladą. Chowałyśmy się i straszyłyśmy siebie nawzajem. Później grałyśmy w butelkę i wtedy wszystkie nasze tajemnice wyszły na jaw. Bawiłyśmy się super. Na sam koniec rozpakowywałam prezenty. Od Ani dostałam: kwiatki, miśka i słodycze. Od Wiktorii: perfumki :-), pisaka arbuzowego i słodycze. Od Weroniki: perfumki, branzoletkę i słodycze. Od Weroniki2: słonika, naklejki i czekoladę. Najlepszym prezentem był telefon Samsung Galaxy S4 którego, dostałam od mamy :-). Aaaa i jeszcze bym zapomniała od koleżanki sąsiadki dostałam mnóstwo książek.

Brak komentarzy: