sobota, 15 marca 2014

wiosnna14

Dzisiaj ogromnie mi się nudzi. Zrobiłam już angielski i nie wiem co mam ze sobą zrobić. Na dworze jest chłodno i strasznie wieje. 
Oglądam sobie film. ,,Obecność'', ale ile razy można go już oglądać. Jak się skończy to może pooglądam 
,,3 metry nad niebem''. Miałam go już dawno obejrzeć, ale nigdy nie miałam czasu.
Słyszałam od koleżanek, że jest fajny. 
Nie pisałam dość dawno co tam u mnie. Więc tydzień temu miały przyjść do mnie moje przyjaciółki (2). 
Niestety nic z tego nie wyszło bo musiały zostać w domu, a ja poszłam do mojej koleżanki (pamiętacie tą historię z nią i z tym chłopakiem, to właśnie ona).  Byłam u niej, a ona cały czas gadał na swoją przyjaciółkę, która ją zaczęła olewać.  
Ja przychodzę do szkoły, a ona już liże dupy swojej psiapsiółce. Nawet nie powiedziała mi ,,Cześć''.
Było mi bardzo przykro, że tak mnie olała :-(.
Na zakończenie mam dla was co będzie modne tej wiosny. Całuski :-***********
Tej wiosny najmodniejsze będą ubrania w technikolorze. Na cieplejsze dni można założyć przezroczystą sukienkę w delikatne wzorki. 
Hitem będą również ubrania w stylu contry. Kratka i krótkie sukienki będą wymiatać. 
Jak zwykle najmodniejsze będą ubrania z dużymi nadrukami.

Brak komentarzy: