czwartek, 20 marca 2014

Wiosna

Hej! Co tam u Was słychać? 
U mnie po staremu. Jutro oczywiście, żeby tradycji stało się za dość idę na wagary.
Umówiłam się już z moją przyjaciółką Oliwią, że posiedzimy u niej w domu, bo nikogo tam nie 
będzie.
Dzisiaj jakoś tak po południu, rozpoczęła się astronomiczna wiosna. Bardzo się cieszę, ponieważ kocham wiosnę.
Bardzo romantycznie jest się zakochać właśnie wtedy. Ja rok temu zakochałam się po uszy.
Nie oglądałam się za siebie i nie martwiłam się co będzie jutro. Niestety ten czas bardzo szybko się skończył.
Mój chłopak miał wypadek i po kilku dniach zerwał ze mną, bez powodu.
Do tej pory nie wiem, dlaczego mi to zrobił.
Tej wiosny planuję żyć bez żadnej miłości. Wolę się z kimś zaprzyjaźnić niż chodzić kto chce chodzić tylko ze mną dla szpanu. 


Brak komentarzy: