środa, 11 września 2013

Dziewczyna w męskich ciuchach! To jest modne!

    Dzisiaj znowu nie poszłam do szkoły. Cały dzień smarkałam, kichałam, kaszlałam i mam już dosyć. Dobrze że jutro już idę do szkoły (nie wiedziałam że kiedyś to powiem). Cieszę się bo jutro mam: korepetycje z angielskiego, mam tylko 4 godz. bo nie idę na muzykę.
     Czasami lubię się ubrać w za dużą koszulę lub w fajną wojskową bluzę.
Wojskowa bluza!
Ubrania z armii są teraz modne, więc zamień szafę z ciuchami w małe koszary. Męska wojskowa bluza doskonale zastąpi ci kardigan, i świetnie będzie wyglądała z T-shirtem i dżinsami!
Koszule!
Jesień należy do koszul-eleganckich białych, wytartych dżinsowych i luźnych w kratę. Możesz je zakładać na top lub gołe ciało, wiązać na biodrach, podwijać w nich rękawy... Możliwości jest pełno, ale efekt noszenia męskiej koszuli zawsze jeden- super modny wygląd! bella1314.

Brak komentarzy: