wtorek, 10 września 2013

Dogadaj się w necie- zrób to po angielsku!

 Hej! Dzisiaj nie poszłam do szkoły, ponieważ mam zapalenie krtani. Ledwo mówię i strasznie kaszlę. Za to mam fajnie bo nie muszę siedzieć w szkole 7 godzin.


Chcesz napisać do gwiazdy albo poznać przyjaciela z zagranicy? Ten słowniczek ci pomoże!

Hi, I am...
-Cześć jestem...
What do you do in your free time?
-Co robisz w wolnym czasie?
Let me give you my number.
-Pozwól że podam ci swój numer.
I ll send you an e-mail.
-Wyślę ci e-maila?
Can I have your autograph?
-Czy mogę poprosić oo autograf?
What are you doing this evening?
-Co robisz wieczorem?
How nice that you wrote evening?
-Jak miło, że do mnie napisałeś.
How kind of music do you listen to?
-Jakiej słuchasz muzyki?
Any time you want.
-Kiedy tylko zechcesz
What is your favorite movie/TV show?
-Jaki jest twój ulubiony film/serial?bella1314.

Brak komentarzy: